ולתפארת מדינת ישראל: הפריימים האהובים תוצרת הארץ

עם כל הכבוד לטיולים בחו"ל, ויש כבוד, יש לנו ארץ נהדרת. במרחק נסיעה קצר מתל אביב אפשר לבקר במרבדים הירוקים של שדות עמק יזרעאל או בנוף הבראשיתי של הירידות לים המלח. אם בוחרים בעונה הנכונה אפשר לשטוף את העיניים בשדות הכלניות בצפון הנגב או בפסגות המושלגות של החרמון. באופן אישי, אני לא צריכה לעשות יותר מאשר לחצות את הכביש בדרך לפוסט האינסטגרמי המושלם – פארק הירקון נמצא במרחק 20 מטרים מפתח ביתי, ותחת פריים אחד מתלכדים להם הנחל, עצים במספר גווני ירוק ושמיים כחולים בהם זרועים עננים המשייטים להם בעצלתיים.

לכבוד סופ"ש העצמאות הארוך ביקשתי תמונה ישראלית מנצחת מכמה בלוגריות מובילות, והרי התוצאה:

מודה – לא הייתי במצדה מאז טיול מבית הספר בגיל 15. הפוסט של שילה ברון מהבלוג Travel With Sheila לגמרי עושה לי חשק לחזור.

מי אמר שחייבים להרחיק לכת עד הפריים המושלם? המרינה בהרצליה נראית כמו ריביירה אירופאית אינסטגרמרית נחשקת תחת העדשה של ירדן כחול מ-Planneritrips.

מה עוד לא אמרו על ירושלים? העיר העתיקה שופעת פריימים ססגוניים בסגנון אוריינטלי ובו זמנית לגמרי משלנו, כפי שאפשר לראות בתמונה של ארבל רבי.

שני וידויים, האחד קולקטיבי והשני אישי, ברשותכם: ראשית, אין לי מושג מה זה בהאיים. לא נראה לי אי פעם פגשתי בהאי ולא שאלתי אותו "אני מקווה שאתם משלמים יפה לגננים שלכם". שנית, מעולם לא הייתי בגנים הבהאיים, בעוונותיי. הפריים של רותם מ-Tricolad לגמרי עושה חשק לסתום את החור בהשכלה. מה שבטוח, אני מקווה שהגננים שם משתכרים טוב, כי הם עושים עבודה מופלאה.

אם בחיפה עסקינן, קבלו את התמונה של מאיה מטיאס מ-Immale2. מקורות יודעי דבר מוסרים שיש בניו יורק סצינה מתפתחת של טיולים אורבניים בעקבות גרפיטי. אגב, מסרו לגדי וילצ'רסקי שיחשוב פעמיים על "חיפה לחיפאים".

נדמה שכל פינה רנדומלית אליה תפנו את המבט בירושלים מביאה איתה סיפור ארוך במיוחד שנפרש על פני אלפי שנים. אילו סודות מסתירות האבנים? מה קורה מעבר לרחוב? אלמנט המסתורין והסקרנות מה מסתתר בקצה המסדרון הם אלו שהופכים את התמונה של ירין בניש לכל כך מיוחדת.

זה לא בא ביותר kawaii. עננים מחייכים, המבורגרים טבעוניים וקשת בענן, כיאה לשמה של המסעדה התל אביבית Rainbow שנקלטה בעדשתה של שחר ליליה גריפין מהבלוג Blue Vagabond.

המדבר נראה כמו חלומה של כל פאשניסטה בתמונה של דורון בר מהבלוג Stylista. הדיונות נצבעות במין ורוד-כתום אינסטגרמי, האור רך והתנאים מתאימים בול לאאוטפיט לבן ומלא שיק.

נווה צדק היא שכונה שקל לפספס ומודה באשמה שגם לי היא חלפה מתחת לרדאר, בין כל הבאזז על פלורנטין לבאזז על שדרות רוטשילד. בתמונה של תמי פישקין מ-Chic Happens, המהווה חלק מ-Fashanga, השכונה התל אביבית נראית כמו גיחה לארץ אחרת, כמו מסלול תיירותי ליודעי דבר בבירה אירופאית.

במבט ראשון, הייתי משוכנעת שהתמונה של נועה מהבלוג Dream Explore Discover צולמה בזנזיבר או פלוואן. למען האמת היא צולמה ממש פה בים המלח, או כפי שאני קוראת לו, מתת האל לציבור הבלוגריות הישראליות.

הפסטליות האינסטגרמרית המופלאה הזאת תועדה במושבה האמריקאית, מקום שעד לפני דקותיים לא ידעתי שקיים בתל אביב. הנה למדתי משהו חדש בזכות אורטל טרביטש-עזוז מהבלוג Craft & Dreams.

ומה באשר אליי? אני בחרתי בנוף של הכנרת. הפשטות, הצנעה של האגם הלאומי שלנו, שאירח את ערש ההתיישבות, והבתים הקטנים והחמודים שפזורים להם לחופיו – משהו בפסטורליה הזאת גורם לי לפנטז לעזוב הכל ולעשות רילוקיישן.

11 תגובות הוסף תגובה

  1. Sheila הגיב:

    איזה פוסט מקסים ואיזה כיף להיות חלק ממנו.
    תודה וחג שמח 🇮🇱♥️🇮🇱♥️

    1. לימור רוב הגיב:

      העונג כולו שלי

  2. שירה הגיב:

    עשית לי חשק לטייל מחר 🙂

    1. לימור רוב הגיב:

      טוב שיש סופ״ש ארוך לפנינו!

  3. stylistastyle1 הגיב:

    פוסט מהמם וממש כיף להיות חלק ממנו. עשית לי חשק לטייל בארץ. תודה! ❤️❤️❤️

    1. לימור רוב הגיב:

      העונג כולו שלי 🤪

  4. Danit הגיב:

    תמונות נהדרות אחת אחת!

    1. לימור רוב הגיב:

      כיף לשמוע 😍

  5. Lavandula הגיב:

    תמונות יפות אחת אחת!

  6. תמר הגיב:

    פוסט מקסים ומפרגן. היה כייף לקרוא. שיהיה לך קיץ מהנה 😊

השאר תגובה